Returpolitik

Bemærk vi ikke modtager returpakke til vores hovedkontor på adressen Frederikssundsvej 402, st. tv 2700 Brønshøj. Returpakker skal sendes til vores lager.
100-Dages Tilfredshedsgaranti

Med vores 100-dages tilfredshedsgaranti, også kaldet pengene-tilbage-garanti, kan du prøve vores produkter helt risikofrit. Produkter, der er omfattet af vores 100-dages tilfredshedsgaranti, inkluderer SkinClear 1.0 . Hvis du ikke er tilfreds med resultaterne inden for denne periode, tilbyder vi en fuld refundering som kompensation for din tid.

Vi er sikre på, at du vil elske vores produkter og opleve ægte, gavnlige resultater, hvilket er grunden til, at vi tilbyder denne garanti med selvtillid.

Betaling

SkinReset modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Google pay

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer. 

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller

2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

SkinReset benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende
BabyLulu's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage.

SkinReset afsender varer med følgende:
GLS - Pakkeshop
GLS - Privat

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig eller din valgte pakkeshop.

Fortrydelsesret

For at kvalificere dig til vores pengene-tilbage-garanti skal du blot følge nedenstående instruktioner:

  1. Tag et klart billede af produktet samt skaden (kamera-rulle-dokumenteret bevis).
  2. Send en e-mail til vores kundeservice (skinreset.adm@gmail.com).
  3. Din ansøgning vil blive behandlet inden for 2-3 dage efter indsendelse.

Sørg venligst for, at dine billeder har gyldige dato- og tidsstempler (skal være skærmbilleder fra kamerarullen).

Anmodninger om pengene-tilbage-garanti skal ske inden for 4 måneder efter modtagelsen af produktet.

Ansøgninger, der ikke opfylder disse kriterier, vil ikke blive godkendt til refundering. Vi forbeholder os retten til at afvise en refusionsanmodning, hvis vi ikke er tilfredse (handler rimeligt) med det fremlagte bevismateriale.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb inden for 14 dage efter modtagelse, er du dækket af fortrydelsesretten og berettiget til en refusion uden krav om dokumentation af resultater. Blot informér os på skinreset.adm@gmail.com inden for denne tidsramme, så vil din fortrydelsesret være gældende. Vi sender dig et returlabel via e-mail, og du afholder selv udgifterne til returneringen. Returneringen koster 64 kr., hvilket dækker omkostningerne til returforsendelsen (inklusive returlabel), genopfyldningsgebyr, administrationsgebyr samt energitillæg til GLS.

Venligst udskriv og udfyld den simple fortrydelsesformular vi vedhæfter sammen med dit returlabel og læg formularen med ned i din returpakke, så vi kan identificere, at returpakken kommer fra dig.

Når vi har modtaget din returpakke, vil vi behandle returneringen og sikre, at alle varer er modtaget. Vi refunderer alle betalinger, du har foretaget, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger, hvis du har valgt en dyrere leveringsmetode end den billigste standardlevering, vi tilbyder).

Vi tilbagefører pengene til samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du kan dokumentere, at varen er returneret.

Varen skal sendes til SkinReset's lagerhotel. Kontakt os på SkinReset.adm@gmail.com for at modtage et returlabel – det er kun med dette returlabel, at vi kan behandle din returnering.

Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen via det returlabel, vi fremsender til dig

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten dækker alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få online butikskredit eller få et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.

Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til SkinReset inden for rimelig tid, efter fejlen er opdaget. To måneder betragtes som rimelig tid. 

BabyLulu dækker returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.

Ved returnering eller brug af reklamationsretten, kontakt os venligst via e-mail på info@BabyLulu.dk.

Reklamationer modtages ikke, hvis de er sendt pr. efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi sælger IKKE dine personlige oplysninger videre og deler dem IKKE med andre. De er kun registreret i vores kundedatabase. Du kan altid bede om at få dine oplysninger slettet.

For at kunne indgå en aftale med SkinReset har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mailadresse

Vi registrerer dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne opbevares hos SkinReset i op til fem år og slettes derefter.

Når vi indsamler personoplysninger via vores hjemmeside, sker det altid med dit udtrykkelige samtykke, så du ved præcis, hvilke oplysninger der indsamles, og hvorfor.

Direktøren og medarbejderne hos SkinReset har adgang til de oplysninger, der er registreret om dig.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret kunde hos BabyLulu har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen af dine oplysninger og få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Disse rettigheder er sikret af Persondataloven, og du kan kontakte os vedrørende dette på SkinReset.adm@gmail.com.

Cookies

https://SkinReset.dk/ bruger vi cookies for at optimere hjemmesiden og dens funktioner, så dit besøg bliver så nemt som muligt. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Se vejledningen under Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage over en vare eller tjenesteydelse indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr.

Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@BabyLulu.dk

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Fortrydelsesformularen findes som vedhæftning i din ordrebekræftelse. Denne formular skal printes ud og sendes fysisk sammen med din returpakke.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11.01.2025